Selecteer een pagina

Alles wat u moet weten over online bestellen bij Millevaches

De algemene voorwaarden
Waar staat 'online bestellen bij Millevaches' voor'?

Atelier Millevaches BVBA, Adriaan Brouwersstraat 13, 2000 Antwerpen (BE0643.927.570)  (hierna ‘Millevaches’) biedt een online bestelservice voor dry aged beef, vers vlees, charcuterie, extras, bereide gerechten en broodjes aan. Uit de verschillende categorieën kan online – en naar wens samengesteld – besteld worden en aangegeven worden wanneer de bestelling wordt opgehaald of moet worden geleverd.  Ophalen gebeurt in de winkel van Millevaches, Godefriduskaai 12, 2000 Antwerpen vanaf een in de bestelling aangegeven moment. Dat kan nog de dag zelf op voorwaarde dat er een uur (voor broodjes) of twee uur (voor andere producten) zit tussen bestelling en ophaling. Thuis leveren kan alleen als de bestelling 24 uur eerder dan de gevraagde leverdatum is ingevoerd.

Wat doet als u bestelt bij Millevaches?

In de online winkel van Millevaches loopt u doorheen de verschillende categorieën: dry aged beef, vers vlees, charcuterie, BBQ, broodjes, extras, …

In de Dry Aged categorie is er keuze uit verschillende rassen, rijpingstijden en versnijdingen. Maak daaruit uw keuze en selecteer het gewicht. De prijs die wordt aangegeven is een indicatie aangezien het vlees precies wordt afgewogen en er altijd een verschil kan zitten tussen het aangegeven gewicht en het feitelijke resultaat.

In de broodjes-categorie gebruikt u het menu om gericht te zoeken of kiest u direct uit populaire broodjes. U maakt er uw eigen broodje door te kiezen uit mogelijke broodjes, boter of geen boter, wel of geen smos (en wat u precies onder smos verstaat), welke saus en al dan niet peper en zout. De prijs die online wordt meegegeven is in principe ook de prijs die u betaalt bij afhaling. Het kan echter gebeuren dat een prijs online nog niet is geactualiseerd en de te betalen prijs verschilt van wat aangegeven wordt.

In de vers vlees- en charcuterie-categorie kan u kiezen uit vlees van eigen wei en ander vers vlees en charcuterie die aan de kwaliteitsnormen van Millevaches beantwoorden. De prijs die wordt aangegeven is een indicatie aangezien het vlees precies wordt afgewogen en er altijd een verschil kan zitten tussen het aangegeven gewicht en het feitelijke resultaat. Het kan ook gebeuren dat een prijs online nog niet is geactualiseerd en de te betalen prijs verschilt van wat aangegeven wordt.

In de extra’s-categorie kan u kiezen uit wijn, champagne, olie, kruiden, sauzen, … De prijs die online wordt meegegeven is in principe de prijs die u betaalt bij afhaling. Het kan echter gebeuren dat een prijs online nog niet is geactualiseerd en de te betalen prijs verschilt van wat aangegeven wordt.

U kan uw bestellingen zelf komen oppikken of laten oppikken in de winkel, Godefriduskaai 12, 2000 Antwerpen. U kan daarbij aangeven wanneer de bestelling wordt opgepikt:

• automatisch één uur later voor broodjes

• automatisch twee uur later voor andere bestellingen

• op uw aangeven op een later afgesproken tijdstip.

U geeft bij de afhandeling getrouwe contactgegevens door. Enerzijds om gecontacteerd te kunnen worden en anderzijds voor Millevaches om de juiste bestelling aan de juiste klant te kunnen koppelen.

Na de afronding online krijgt u per mail een bevestiging van de bestelling en een ordernummer. Daarmee kan u zich rechtstreeks melden aan de kassa van Millevaches en zonder wachten – na betaling – uw klaarliggende bestelling meekrijgen.

U kan ook thuis laten leveren als u in Antwerpen stad woont.

Wat doet Millevaches als u bestelt?

Millevaches maakt alles – op maat van de klant zoals aangegeven bij de bestelling – vers klaar en zorgt er voor dat de bestelling afgerond is net voor het tijdstip dat de klant het komt ophalen of dat de bestelling vertrekt voor levering.

Millevaches doet er alles om haar aanbod compleet te houden zodat het bestelde ook geleverd kan worden. Omdat Millevaches met verse producten werkt – grotendeels gemaakt van vlees van eigen wei –  kan het echter altijd dat het bestelde niet voorradig is en dat niet is aangegeven op de website. Millevaches houdt er zich aan om de klant telefonisch of per mail te contacteren, een alternatief voor te stellen en de bestelling aan te passen of (deels) te annuleren.

Bestellingen die niet kunnen worden uitgevoerd wegens overmacht – overstromingen, pannes, … – kunnen Millevaches niet worden aangewreven. Millevaches kan niet worden aangesproken om mogelijk geleden schade door het niet uitvoeren van de bestelling, te vergoeden.

Bestellingen die niet worden opgepikt op het afgesproken tijdstip of die niet kunnen geleverd worden omdat de klant op het aangegeven tijdstip niet aanwezig was en geen alternatief had voorzien, worden maar zolang bijgehouden tot ze niet meer beantwoorden aan de kwaliteitsnormen die Millevaches hanteert. Als dat het geval is, worden ze niet langer aangeboden (ook niet als de klant zich dan alsnog aanbiedt) en vernietigd. De bestelde waar wordt wel aangerekend en gevorderd.

De aangegeven prijzen in de online shop zijn inclusief BTW.

De bestellingen worden in de winkel gemaakt en daarbij wordt aan alle hygiënische vereisten voldaan. Ze worden vers gemaakt aangeboden en eens overhandigd is het aan de klant om ze vers te houden tot op het moment dat de waar gegeten worden. Eventuele hygiënische onvolkomenheden ontstaan tussen het moment van overhandigen en eten vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Hoe werkt de thuislevering van Millevaches in 't Stad precies?

Vanaf december 2017 levert Millevaches online bestellingen aan huis in Antwerpen. Niet overal echter, enkel in de delen van ‘stad’ met de postcodes 2000 en 2018. Ook de levertijden zijn strikt omlijnd.

• op maandag wordt niet geleverd

• van dinsdag tot vrijdag tussen 10:00 en 15:00

• zaterdag en zondag tussen 8:00 en 12:00

Bestellingen moeten ook minstens 24 uur van tevoren zijn geplaatst

Klanten dienen op de aangegeven tijden aanwezig te zijn op de plaats van levering of een alternatief te voorzien bij directe buren.

Bestelde goederen komen gekoeld toe en dienen onmiddellijk in een even koele omgeving bewaard te blijven om de kwaliteit ervan te garanderen.

Betaling gebeurt bij levering met een bankkaart of cash.

Als op de aangegeven tijdstippen van de bestelling niemand aanwezig is bij levering en geen alternatief is voorzien, dan gaat de bestelling retour naar Millevaches en wordt ze daar klaargelegd om afgehaald te worden. Ze worden maar zolang bijgehouden tot ze niet meer beantwoorden aan de kwaliteitsnormen die Millevaches hanteert. Als dat het geval is, worden ze niet langer aangeboden (ook niet als de klant zich dan alsnog aanbiedt) en vernietigd. De bestelde waar wordt wel aangerekend en gevorderd.

 

Hoe bestelt u broodjes in groep?

Broodjes kunnen behalve solo ook worden besteld in groep. Iedereen bestelt individueel maar geeft een groepscode mee in. Zo kunnen alle individuele bestellingen voor een groep gebundeld afgehaald en betaald worden.

Uw groepscode kan u aanvragen bij Millevaches: http://www.millevaches.be/aanvraag-groepscode/.

Bestelling in groep kunnen onmiddellijk betaald worden of na akkoord met Millevaches met een maandelijkse factuur.

Wat doet Millevaches met uw persoonlijke gegevens?

Om te kunnen bestellen bij Millevaches geeft u enkele persoonlijke gegevens door. Millevaches verbindt er zich toe die volgens de regels van de geldende privacy-wetgeving te bewaren en enkel te gebruiken om betaling, bestelling en oppikken aan elkaar te verbinden.
 
Contactgegevens worden ook gebruikt worden om bestellingen van klanten te confirmeren of klanten te contacteren in verband met de bestelling.
 
De contactgegevens worden ook opgenomen in een mailingbestand dat Millevaches gebruikt om haar klanten te informeren. U kan zich daarop eenvoudig uitschrijven wanneer u maar wil door een mail te sturen naar info@millevaches.be

Hoe betaalt u bij Millevaches?

Bestellingen worden in de winkel betaald: cash of met bankkaart.

Thuis geleverde bestellingen worden aan de leverancier betaald met een bankkaart.

Overschrijvingen kunnen enkel voor bestellingen van klanten met een (groeps)code. Die (groeps)code is op aanvraag te verkrijgen bij Millevaches.

Millevaches behoudt zich het voorrecht al dan niet een (groeps)code toe te kennen.

Waar kan u terecht met klachten?

Millevaches doet er alles aan om tevreden klanten te hebben. Mochten er toch klachten zijn over bestellingen en de kwaliteit daarvan, dan kunnen die overgemaakt worden via de op de website aangegeven contactgegevens. Millevaches verbindt er zich toe de klacht nauwgezet te onderzoeken en hanteert daarbij een oplossingsgerichte aanpak.

Mocht een vergelijk niet mogelijk zijn, dan worden geschillen uitsluitend aan de rechtbank van Antwerpen voorgelegd.

Pin It on Pinterest